Nyhed 350 watt krankmotor kit med 48v batteri - Fatbike 100 mm Udvid

350 watt krankmotor kit - Fatbike 100 mm

Boxbike Boxbike

BW 350W / 48V / 100 mm

Nyhed

Elcykel-kit med 350 W krankmotor til Fatbike

Med dette elcykel-kit til Fatbike får du en 350 watts elmotor kit til eftermontering i kranken. Elmotoren sikrer at du altid har overskud til at komme gennem terrænet i fin stil. Motorens længere krankleje passer på cykler med krankhus op til 100 mm i bredden, mod 68-73 mm på almindelige cykler.

Du kender sikkert godt den situation, hvor der er en stigning på den rute, du har valgt gennem terrænet, som viser sig at være noget stejlere, end du havde regnet med. Eller så har du det måske bare sjovere med at køre nedad bakke, end opad.

Uanset, ville det ind i mellem være rart, at kunne klemme lidt flere kræfter ud af rugbrødsmotoren, eller bare på magisk vis, få et lille skub bagpå på når det er rigtig anstrengende. Det kan du nu – endda blot med et enkelt tryk på en knap – hvis du ombygger din fatbike til eldrift. 

Elmotoren monteres i kranken på cyklen, hvilket er den mest effektive placering. Derved får du en meget bedre kraftoverføring, der sikrer en mere effektiv udnyttelse af batteriet – og samtidig som din cykel stadig ”opfører” sig som den plejer, fordi kraften overføres direkte på kæden som normalt.

Flere detaljer

På lager - leveringstid 1-3 dage

4 999 DKK

Med en 350 W elmotor på din Fatbike belastes både kæde og gear mere end ellers. Særligt ved gearskifte er det værd at tænke på at gøre et kort ophold med pedalerne, for at undgå unødvendig slid på gearsystemet. Vil du slippe for at tænke på det, anbefaler vi, at du monterer en gearsensor sammen med dette kit. Den afbryder kortvarigt elmotoren, når du skifter gear. Derved reduceres belastningen på både gear, kæde og motor, så delene holder længere.

Med en elmotor på 350 watt, må cyklen ikke benyttes på offentlig vej ifølge reglerne for elcykler. Men det er nok heller ikke der, du bruger den mest. Skulle du dog våge dig ud på en almindelig vej, sker det helt på eget ansvar.

Husk også, at du får brug for specialværktøj til at afmontere det gamle krankleje. Derudover er det lige ud af landevejen at ombygge cyklen. De fleste – selv uden den store erfaring i at skrue på deres cykel – kan klare opgaven på mellem 2 og 4 timer.

Få eventuelt cyklen efterspændt hos en fagmand efter ombygningen. Eller kontakt os og for at høre, hvornår vi evt skal ombygge din cykel, hvis du ikke har mod på det selv.



Følgende dele medfølger:

350 watt KRANK MOTOR (mid drive)

  • 350w DC børsteløs motor (CE)
  • Bemærk denne motor er ikke godkendt til brug på offentlig vej (uden dispensation)
  • IP65 certificeret ( Vandtæt)
  • Extern 48v / 18A controller
  • Når pedalerne roterer aktiveres motoren
  • Gashåndtag og bremse sensor kan tilkobles
  • 100 mm "krankleje" til Fatbike

BETJENINGSPANEL / DISPLAY

  • LCD display med lys
  • Trip- og km-tæller
  • 9 trins assistance styring
  • 1 trin i gå-tempo (6 km/t)
  • Hastighedsmåler
  • Batteri niveau indikator

 

Endnu ingen kunde anmeldelser

Skriv en anmeldelse

350 watt krankmotor kit - Fatbike 100 mm

350 watt krankmotor kit - Fatbike 100 mm

Elcykel-kit med 350 W krankmotor til Fatbike

Med dette elcykel-kit til Fatbike får du en 350 watts elmotor kit til eftermontering i kranken. Elmotoren sikrer at du altid har overskud til at komme gennem terrænet i fin stil. Motorens længere krankleje passer på cykler med krankhus op til 100 mm i bredden, mod 68-73 mm på almindelige cykler.

Du kender sikkert godt den situation, hvor der er en stigning på den rute, du har valgt gennem terrænet, som viser sig at være noget stejlere, end du havde regnet med. Eller så har du det måske bare sjovere med at køre nedad bakke, end opad.

Uanset, ville det ind i mellem være rart, at kunne klemme lidt flere kræfter ud af rugbrødsmotoren, eller bare på magisk vis, få et lille skub bagpå på når det er rigtig anstrengende. Det kan du nu – endda blot med et enkelt tryk på en knap – hvis du ombygger din fatbike til eldrift. 

Elmotoren monteres i kranken på cyklen, hvilket er den mest effektive placering. Derved får du en meget bedre kraftoverføring, der sikrer en mere effektiv udnyttelse af batteriet – og samtidig som din cykel stadig ”opfører” sig som den plejer, fordi kraften overføres direkte på kæden som normalt.

Jeg forstår!
Vi bruger cookies

Her på siden benytter vi cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved at klikke videre på Boxbike.dk accepterer du vores brug af cookies.

Se mere