OMBYTNING – 30 DAGE

Har du bestilt en vare som alligevel ikke passer fordi du har bestilt en forkert størrelse eller variant, er vi selvfølgelig behjælpelige med ombytningen til en ny vare der passer. 

Har du modtaget en vare som mod forventning ikke stemmer overens med produktbeskrivelsen - eller som er defekt ved modtagelsen, kan du naturligvis få den ombyttet til en ny vare uden omkostninger for dig. 

BESTILLINGSVARER

Har vi mod forventning sendt dig en defekt eller forkert vare ifht det du har bestilt, sørger vi naturligvis for at sende dig en erstatningsenhed, så hurtigt det er muligt og uden omkostninger for dig. (*) Du modtager desuden et returlabel til den gamle vare.

 

JEG VIL BYTTE EN FORKERT VARE

Har du selv bestilt en forkert vare som viser sig ikke at være kompatibel. Eller angivet forkerte oplysninger angående den vare du skal bruge, er fremgangsmåden at returnere varen jvf. https://boxbike.dk/da/content/17-Returret-14-dage og efterfølgende bestille den korrekte vare. Din returnering og den nye bestilling vil på den måde blive behandlet parallelt, og du vil hurtigst muligt modtage den korrekte vare.

 

FRIST

Som udgangspunkt har du 14 dage, efter modtagelsen, til at kontakte os vedrørende en returnering. Efter de første 14 dage og op til 30 dage efter modtagelsen accepterer vi returneringer mod et tilgodebevis eller køb af en ny vare.

Gælder det fejl eller mangler er det dog vigtigt du oplyser os om det, så snart du bliver opmærksom på det straks efter modtagelsen.

 

Det er dit ansvar at pakke varen forsvarligt og sørge for den når frem til vores lager i samme stand som du modtog den.

 

RETURFRAGT

Du vælger selv hvordan du vil returnere - i tilfælde hvor ansvaret er dit, kan med fordel bestille et returlabel på vores returportal. Se mere her:

https://boxbike.dk/da/content/17-Returret-14-dage