REKLAMATIONSRET

Alle varer som sælges på Boxbike.dk er omfattet af 2 års reklamationsret jvr. købeloven. Reklamationsretten gælder fra den dag du modtager varen.

Det betyder du kan få varen repareret, ombyttet, få ombyttet reservedele, få afslag i prisen eller i særlige tilfælde få pengene tilbage, alt afhængig af situationen.

Det er en forudsætning at reklamationen er berettiget, at fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug, fysisk overlast eller manglende vedligeholdelse.

BATTERIER

For batterier gælder særlige betingelser da de betragtes som en sliddel.

Slitage / kapacitets fald på genopladelige batterier må forventes, og er derfor ikke omfattet af de normale reklamationsregler.

Se her hvordan du forlænger levetiden på dit batteri:

GARANTI

På udvalgte varer tilbyder vi en extraordinær garanti.

  • Vi giver 5 års garanti mod brud på alle ladcykel rammer. (ved normalt brug)
  • På batterier med celler fra Panasonic, Sanyo, Samsung, Sony, Velectro og LG giver vi 1 års garanti.
  • På batterier med standard celler giver vi 6 måneders garanti.

Garantien dækker ikke fejlagtig brug, fysisk overlast eller manglende vedligeholdelse.

SERVICE / REPARATION

I tilfælde hvor det ikke er muligt at afhjælpe fejlen via mail eller telefon, kan det være nødvendigt at indsende den defekte vare til service. I visse tilfælde kan det være nødvendigt at medsende flere dele for at finde frem til fejlen. Du modtager besked fra os, om hvilke dele vi behøver umiddelbart efter du har indsendt din reklamation. (Se hvordan nedenfor)

Vælger du at indsende den defekte vare til service bedes du indbetale et undersøgelsesgebyr på kr 279,-. Gebyret dækker også forsendelse tur / retur. 

I tilfælde hvor skaden / defekten / fejlen er omfattet af garanti eller reklamationsret, bliver din indbetaling ikke trukket fra dit betalingskort, da vi så står for denne omkostning.

I tilfælde hvor skaden / defekten / fejlen ikke er omfattet af garanti eller reklamationsret, vil du få tilbudt at få varen repareret eller ombyttet til en anden vare mod en given pris. Ønsker du ikke at acceptere tilbudet om reparation vil den defekte vare blive returneret til dig hvis du ønsker dette.

Du kan indbetale undersøgelsesgebyret her:

SÅDAN GIVER DU OS BESKED

Ønsker du at reklamere over en vare skal du gøre følgende:

Skriv en kort og præcis fejlbeskrivelse (med evt fejlkode), billede af den defekte vare (hvis fejlen er synlig), et billede af motor / serie nr samt købskvittering og send til: info@boxbike.dk  Skriv "Reklamation + dit ordre nr" i emnefeltet. OBS: Vigtigt at du vedhæfter din købskvittering.

Du modtager herefter en bekræftigelse fra os med videre instruks.

RETURFRAGT

Vær opmærksom på at det er dit ansvar, at pakke varen i forsvarlig og sikker emballage, således varen ikke bliver yderligere beskadiget eller at værdien forringes.

Brug med fordel den emballage du modtog varen i hvis den er tilgængelig.

Retur adressen er:

Boxbike / Crea Viridis AB
Att: Service / Rep.
Prästängsvägen 8
452 33 Strömstad
Sverige

 


Jeg forstår!
Vi bruger cookies

Her på siden benytter vi cookies for at forbedre din brugeroplevelse. Ved at klikke videre på Boxbike.dk accepterer du vores brug af cookies.

Se mere